انواع رنگ سوله ها، یکی از پرفروش ترین رنگ ها و کاربردی ترین آنها می باشد که علاوه بر خاصیت تزیین کنندگی و زیبایی، یکی از مهم ترین عوامل نگهدارنده سازه ها محسوب شده و بعنوان یک لایه پوششی مقاوم در برابر خوردگی و از بین رفتن توسط تغییرات جوی و… عمل می کند.

انواع رنگ سوله های مقاوم و تاثیرات آن

انواع رنگ سوله ها به خاطر داشتن خواص ضدخوردگی و ضد تخریبی از مهم ترین انتخاب ها برای ایجاد پوشش برای سازه های فلزی ساختمان های صنعتی می باشند. تولید و عرضه این رنگ ها به بازار از مهم ترین تولیدات مجموعه ما می باشد. افرادی که در عرصه ساخت سوله و سازه های فلزی مشغول به کار هستند، همواره این دغدغه را دارند که بتوانند ساختار اسکلت و سوله ها را به بهترین شکل در برابر آسیب های فیزیکی حفظ نمایند و همواره در پی یافتن راهی برای این موضوع هستند.

سازه های فلزی ساختمان ها، همواره برای حفظ استحکام و زیبایی خود به یک پوشش نیازمند هستند تا علاوه بر ایجاد استحکام و حفظ زیبایی، پایداری آنها را برای مدت طولانی تضمین شود.

 

انواع رنگ سوله ها
انواع رنگ سوله ها

برای این منظور انواع رنگ سوله ها با مقاومت ها و کیفیت های مختلف و قیمت های متنوع توسط مجموعه ما طراحی و تولید شده تا شما مشتریان محترم با استفاده از آن ها روی سازه های خود ایجاد مقاومت کرده و با به کار گیری آنها علاوه بر ایجاد خاصیت ضد خوردگی، در سازه خود از هر نوع زنگ زدگی نیز جلوگیری کنید.

رنگ های سوله ای تولید مجموعه ما به شکلی عرضه شده اند که بتوانند پوشش کافی را بر روی سازه ها ایجاد کنند.

یعنی بدون اینکه نیاز به ضخامت رنگی بالا باشد، با مصرف رنگ کمتر و ضخامت کم تر، پوشش دهی بالایی را ایجاد می کنند.

با تهیه انواع رنگ سوله تولید شده توسط مجموعه ما، علاوه بر مصرف کمتر رنگ ودر عین حال پوشش دهی بالا، در حفظ نیروی انسانی نیز صرفه جویی شده و کاهش هزینه هارا برای شما مشتریان عزیز در پی دارد.

انواع رنگ سوله هایی که توسط مجموعه ما تولید و عرضه می شود، بر روی انواع سازه های فلزی مانند سوله ها، اسکلت های فلزی، انواع اسکلت های تاسیساتی و … قابل استفاده می باشد و در تمامی محیط های صنعتی و نیمه صنعتی نیز کاربرد های گسترده ای دارد.

از مهم ترین ویژگی رنگ های سوله ای تحت تولید مجموعه ما، چسبندگی بالای این رنگ ها بر روی سطوح، انعطاف پذیری بالا، ضدخوردگی و همچنین ضد زنگ زدگی، اکسید شدن و قابلیت اعمال این رنگ ها با استفاده از انواع قلمو و اسپری و… می باشد.

یکی از وقت گیر ترین وپر زحمت ترین موارد در زمینه رنگ آمیزی سطوح، نیاز به آماده سازی سطوح می باشد.

عدم نیاز به آماده سازی سطوح از درگیر نکات قابل توجه رنگ های سوله ای تولیدی این مجموعه می باشد.

این ویژگی سبب محبوبیت رنگ های تولیدی در میان کاربران شده است.

رنگ سوله ها

این مجموعه با تولید و عرضه بهترین رنگ ها و باکیفیت ترین محصولات، مطابق با جدید ترین استاندارد های روز دنیا، مشغول به ارائه ی انواع رنگ سوله ها، در کنار کادری مجرب و حرفه ای می باشد.

اگر شما نیز بدنبال راهی برای حفاظت از سازه های فلزی خود می گردید و همچنین وضعیت ظاهری سازه ها و سوله های شما برایتان بسیار مهم می باشد، پیشنهاد ویژه ما به شما تهیه انواع رنگ سوله ها از این مجموعه می باشد چراکه ما با مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت را مد نظر گرفته و دست به تولید انواع رنگ سوله زده ایم.

 

 


سوله سبک 

امتیاز