سوله ها سازه های فلزی ساخته دست بشر بوده که با سقف های شیب دار و نوع های مختلف توسط طراحان سازه ها و سوله ها با روش ها و محاسبات خاصی طراحی و اجرا می شوند و در ادامه ما به سوال شما راجب به اینکه سوله سازی چیست و چگونه اجرا می شود خواهیم پرداخت.

سوله سازی چیست؟ چه مزایایی دارد؟

در پاسخ به این سوال که سوله سازی چیست؟ می توان اینگونه گفت که سوله سازی یکی از کاربردی ترین مشاغل در زمینه عمران و ساختمان سازی می باشد.

ابتدا باید دانست که سوله ها سازه هایی فلزی با سقفی شیب دار هستند که بر حسب انواع کاربرد، ابعاد متفاوت و شکل های متنوعی نیز دارند.

از این سازه های فلزی در ساختمان های صنعتی و غیرصنعتی، کارخانه ها،سالن ها، گلخانه ها، دامداری ها، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها، پارکینگ ها، زمین های بازی، استخر های سرپوشیده و … استفاده می شود.

سوله سازی چیست؟

بنا بر این در جواب اینکه سوله سازی چیست؟ میتوان گفت که یکی از ظریف ترین و در عین حال پر مشغله ترین کارها برای طراحی ساختمان ها و سازه ها می باشد.

 چرا که نیاز به دقت فراوان و تخصص های ویژه ای دارد و برای ساخت سوله، همواره باید طراحان به نکاتی از قبیل بارهای اضافه، بارهای جانبی، طول و عرض سوله، شیب سقف سوله و… توجه نمایند.

برای سوله سازی توجه به نکاتی که گفته می شود می تواند سبب مقرون به صرفه بودن سوله نسبت به دیگر سازه ها شود.

بعنوان مثال در این زمینه حتما باید به موقعیت مکانی که سوله قرار است در آنجا ساخته شود توجه ویژه ای داشته باشیم.

ساخت سوله باید در مکان هایی صورت بگیرد که از پیش تمامی ابعاد آن مکان بررسی شده باشد.

ابعادی مانند پی و بنیان محل ساخت سوله، میزان رطوبت آن مکان، چگونگی قرار گیری ساختمان سوله در آن مکان و… بایستی بررسی گردد.

مجموعه ما با تولید و عرضه انواع سوله ها، بصورت آماده و همچنین بصورت سفارش گیری، یکی از مطرح ترین مجموعه ها در زمینه سوله سازی می باشد.

همانطور که گفته شد، این مجموعه، هم محصولاتی به صورت از پیش ساخته شده وآماده برای عرضه را دارد و هم درصورتی که شما ابعاد ویژه ای در نظرداشته باشید آن را برای شما تهیه می نماید.

سوله های آماده ای که این مجموعه طراحی و اجرا می نماید با ابعاد استاندارد و با بهترین کیفیت تحت نظر متخصصان مجرب مجموعه تولید می شوند و شما میتوانید در کمترین زمان، سفارشات خود را برای خرید این محصولات ثبت نمایید.

از مهم ترین ویژگی های این نوع سوله ها، مقرون به صرفه بودن و کاهش زمان تحویل آن می باشد و شما می توانید به راحتی آن ها را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان این محصول را دریافت نمایید.

 اما در صورتی که شما تمایل به خرید سوله های از پیش ساخته شده نداشته باشید و در عوض تمایل داشته باشید که خودتان ابعاد و نوع مواد به کار رفته در سوله هایتان را انتخاب نمایید، مجموعه ما به این نیاز شما نیز به خوبی پاسخ می دهد.

سوله سازی چیست؟

شما می توانید با قرار دادن اطلاعات کافی در رابطه با نوع سوله و ابعاد آن در اختیار متخصصان این مجموعه، سفارش خود را در مجموعه ثبت کرده و سپس کادر مجرب ما در کمترین زمان ممکن برآورد هزینه نموده و به اطلاع شما می رسانند تا با تایید شما، ساخت سوله های شما آغاز گردد.

ما در این مطلب تا حدودی به سوال شما راجب سوله سازی چیست ؟ پاسخ دادیم و شیوه های دسترسی به بهترین سوله ها و با کیفیت ترین این سازه ها را نیز در اختیار شما قرار دادیم .امید است شما نیز از تولیدات با کیفیت این مجموعه حمایت کرده و با تهیه محصولات سازه ای، علاوه بر اطمینان از کیفیت کار، از لحاظ اقتصادی نیز سود ببرید.

امتیاز