یکی از کاربردی ترین حالت ساخت انواع سوله، ساخت سوله ی مدل کارخانه ای است که شرکت ما با داشتن سابقه چندین ساله آماده راهنمایی در مورد آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای و عقد قرارداد با نازلترین قیمت و با کیفیت کار بالا برای شما متقاضیان محترم می باشد. برای آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای ابتدا باید بگوییم که یکی از کاربردی ترین ساخت سوله ها مربوط به ساخت سوله های مدل کارخانه ای می باشد. کارخانه ها از چندین ساختمان و ماشین آلات مختلف تشکیل می شود.

ساخت سوله های مدل کارخانه ای

قبل از ساخت سوله برای کارخانه باید مراحلی از قبیل خرید زمین، نقشه خط تولید و نقشه ساختمان ها و سایر قسمت هایی که برای ساخت کارخانه لازم است طراحی شود و مجوزهای لازم و پروانه ساخت برای طرح توجیهی اخذ شده باشد. ساخت سوله برای کارخانه طوری می باشد که از چندین سوله تشکیل می شود و این چندین سوله داخل یک سوله بزرگتر قرار می گیرد. در ادامه برای آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای به قسمت های مختلف یک کارخانه و سوله هایی که برای تشکیل یک کارخانه ساخته می شود اشاره می کنیم.

آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای,سوله های مدل کارخانه ای

خط تولید کارخانه و ساخت سوله مربوط به آن

در آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای یکی از مهمترین قسمت های یک کارخانه، خط تولید کارخانه می باشد که ماشین های خط تولید در این قسمت می باشد و برای ساخت سوله ابتدا باید نقشه ماشین آلات و تعداد آنها و مکان قرار گیری آنها را مشخص کنیم و همین طور باید بدانیم جرثقیل سقفی که در کارخانه استفاده می شود چه تناژ و وزنی دارد.

جرثقیل سقفی برای جابجایی دستگاه ها در کارخانه ها استفاده می شود و وزن آنها از طریق ستونها به زمین منتقل می شود، سوله باید وزن جرثقیل را تحمل کند.

پس در ساخت سوله باید استحکام سوله در نظر گرفته شود. ماشین های استفاده شده نیز دارای وزن زیادی هستند پس در ساخت کف سوله باید از مصالح با کیفیت عالی استفاده شود.

انبار کارخانه و ساخت سوله مربوط به آن

انبار کارخانه جایی است که کالاهای دپو شده ی کارخانه در آنجا قرار می گیرد و اگر کالای زیادی برای دپو در کارخانه موجود نباشد، می توان این قسمت از سوله را در خط تولید ساخت.

در این حالت سوله باید دارای دو در باشد که یکی برای ورود به خط تولید و دیگری برای ورود به بارگیری کالاها می باشد. در حالت کلی سوله انبار بستگی به حجم کالا دارد که باید بدانیم چند مدل انبار مواد اولیه، انبار محصولات تولید شده و انبار ضایعاتی در کارخانه وجود دارد.

ساختمان اداری کارخانه و سوله مربوط به آن

برای آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای، در بخش اداری کارخانه می توان گفت که در صورت کم بودن کارمندان مربوط به یک کارخانه، سوله مربوط به ساختمان اداری را می توان در قسمتی از سوله اصلی ساخت. این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به ارتفاع سوله اصلی می توان قسمت ادارای را دو طبقه ساخت. اما اگر کارمندان یک کارخانه زیاد باشند برای ساختمان اداری باید سوله جداگانه ساخته شود. یک ساختمان معمولی نیز برای این کار کفایت می کند.

آشنایی با انواع سوله های مدل کارخانه ای,سوله های مدل کارخانه ای

سوله مربوط به نگهبانی کارخانه معمولا در ابتدای محوطه برای کنترل ورود و خروج به کارخانه ساخته می شود و نیاز به استحکام خاصی برای این قسمت نمی باشد، اما اگر کارخانه کوچک است می توان این قسمت را در ابتدای سوله کارخانه ساخت.

 

 


سوله سبک

امتیاز