ما در این مجموعه به انواع سوله های صنعتی پرداخته و سوله های سازه ای یا صنعتی را یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای هر کسب و کار می دانیم. سوله های صنعتی عمدتاً توسط کارخانه ها، انبارها و کارگاه ها استفاده می شود و ما اینجاییم تا هر نوع سوله ی صنعتی مد نظرتان را تولید کنیم.

انواع سوله های صنعتی در تنوع مختلف

شاید به عنوان کسی که تولید کننده هستید،  از اهمیت داشتن فضای کاری کافی اطلاع دارید. نوسانات تقاضا می تواند باعث نیاز به افزایش ظرفیت فضای کاری شود تا بتوانید به اجرای عملیات خود ادامه دهید و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. انواع سوله های صنعتی یک گزینه قابل انعطاف و قابل اعتماد برای افزودن ظرفیت موقت تولید به شما ارائه می دهند. این سوله ها گسترش عملیات خود را برای پاسخگویی به تقاضاهای اضافی در مواقع اضطراری برای شما آسان تر می کنند.

 

انواع سوله های صنعتی
انواع سوله های صنعتی

 

در اینجا برخی از انواع سوله های صنعتی که باید برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، آورده شده است. شما می توانید با آشنایی در مورد انواع سوله های صنعتی تصمیم خود را برای انتخاب یک گزینه مناسب گرفته و از ضرر های احتمالی بعدی جلوگیری کنید.

ساخت انواع سوله صنعتی در ابعاد و وزن مختلف

به سازه های فلزی شیبدار که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می شوند سوله صنعتی می گویند. از انواع سوله های صنعتی در کارخانه ها، انبارها، سوله ها، مرغداری ها، سالن های ورزشی، فروشگاه های بزرگ، تعمیرگاه ها و … استفاده می شود.

اجزای تشکیل سوله های صنعتی:

  1.  ستون
  2.  استرات
  3.  بادبند
  4.  سایبان
  5.  پیچ و مهره
  6.  رافت (قاب)
  7.  پرلین
  8.  میله آویزان (میله لنگر)
  9.  اتصال پرلین زاویه ای
  10.  ستون پست دیوار

انواع سوله های صنعتی:

  1. سوله قوسی هلالی شکل
  2. سوله چند ضلعی
  3. سوله تک دهانه
  4. سوله های دو یا چند دهانه با یک ستون مشترک

سوله های کارخانه:

سوله های کارخانه از کارآمدترین سازه ها برای عملیات تولیدی شما هستند. این سوله ها ساختارهای کامل و محکمی هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شوند. آنها همچنین به راحتی جمع آوری و جدا می شوند و  سوله های کارخانه ای با ساختار قوی، سقف‌های سنگین،  پریزهای برق، کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد خود شناخته شده است.

انواع سوله های صنعتی
انواع سوله های صنعتی

سوله های سفارشی:

آیا با محصولات منحصر به فردی کار می کنید که الزامات خاصی دارند؟ سوله های سفارشی را می توان برای پاسخگویی به محیط عملیاتی خاصی که نیاز دارید طراحی کرد. به عنوان مثال، ممکن است با محصولاتی کار کنید که به شرایط خاصی از دما و فشار نیاز دارند. سوله های صنعتی سفارشی را می توان با ویژگی های خاص، مخازن فشار و سایر تجهیزاتی که می توانید در سوله استفاده کنید تا عملیات طبق برنامه صورت بگیرد، ساخت. اگر دنبال یک سوله صنعتی با طراحی آینده نگر هستید، سوله های پیشرفته انتخابی عالی برای کسب و کار شما خواهند بود. آنها برای حداکثر بهره وری انرژی با مواد پایدار و ساختاری جادار و محکم ساخته شده اند.

ما به شما در ساخت انواع سوله های صنعتی مشاوره و خدمات ارائه می دهیم و برای اینکار کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید  تا علاوه بر اینکه از راهنمایی های در این خصوص بهره می برید سفارش خود را نیز ثبت کنید. این مجموعه تمامی پشتیبانی های لازم در خصوص انواع سوله های صنعتی را به مشتریان خود ارائه می دهد و شعار خود را در خرید آغاز یک همکاری است می داند.

 


سوله سبک 

امتیاز